پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251448
راستينه: بسته حمايتي مجلس ربطي به بودجه وزارت ورزش ندارد/ برخورد دبير را نمي‌پذيريم اما پولادگر هم بايد طبق قانون عمل کند
تاریخ انتشار : 1401/04/12 07:56:42
نمایش : 936
رئيس کميته ورزش و جوانان فراکسيون فرهنگي مجلس گفت: برخورد دبير را نمي‌پذيريم اما پولادگر هم بايد طبق قانون عمل کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد راستينه هفشجاني رئيس کميته ورزش و جوانان فراکسيون فرهنگي مجلس در خصوص مجمع جنجالي فدراسيون کشتي و اختلاف ايجاد شده بين اين فدراسيون و وزارت ورزش اظهار داشت: اساس مسئله‌اي که اتفاق افتاده اين است که اگر مجلس يک کمک حمايتي براي فدراسيون‌ها پيش‌بيني کرده، آيا اساسا وزارت ورزش بايد اعتبارات آنها را ناديده بگيرد؟ يا اعتبارات‌شان را کاهش دهد يا نه. اين کمک‌هاي حمايتي در سال 1401 مربوط به 28 فدراسيون بوده درحاليکه سال 1400 ما تقريبا 12 فدراسيون را مورد حمايت مستقيم از کميسيون فرهنگي مجلس قرار داديم. با توجه به اينکه فوتبال در آستانه جام‌جهاني بود، در خصوص بودجه حمايتي فوتبال زودتر اقدام شد.

وي ادامه داد: مجلس گام بلندي برداشته و انتظار هم از وزارت ورزش اين بود که اين گام بلند مجلس را غنيمت شمرده و هم اينکه فدراسيون‌ها تلاش کنند که در تقابل با وزارت ورزش به سمت بداخلاقي حرکت نکنند. وقتي مجمع کشتي را دنبال کردم، مسئله فني را که رئيس فدراسيون مطرح مي‌کرد درست بود و اين بودجه کاري به اعتباراتش در وزارت ورزش ندارد و همين نکته را به پولادگر هم گفتم که رئيس فدراسيون درست مي‌گويد.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: بسته حمايتي مجلس ربطي به بودجه وزارت ورزش  ندارد. اين يک بودجه تبصره 14 هست که خدا کمک کرد و از منابعي که ايجاد شده بود و هر سال جاي ديگر استفاده مي‌شد عددي براي حمايت از ورزش در نظر گرفته شد و وزارت ورزش هم بايد اين شرايط را غنيمت مي‌شمرد. ما خدمت پولادگر که او هم از پيشکسوتان و دلسوزان جامعه ورزش است در جلسه کميسيون تاکيد کرديم که بودجه حمايتي مجلس ربطي به بودجه وزارت ورزش ندارد و حتما دوستان در وزارتخانه بايد اين مسئله را لحاظ کنند. اگر اين مسائل حل نشود ما سال آينده انگيزه‌اي براي جذب منابع در قالب بودجه حمايتي نداريم.

رئيس کميته ورزش و جوانان فراکسيون فرهنگي مجلس که با برنامه دايره طلايي گفتگو مي کرد، در خاتمه گفت: ما انتظارمان اين است که اخلاق بايد حفظ شود. عليرضا دبير پهلوان عزيزمان را دوست داريم اما حقيقتا برخوردي که اتفاق افتاد را نمي‌پذيريم. مطمئنم او جبران خواهد کرد، ضمن اينکه پولادگر هم بايد طبق قانون عمل کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html